جهادگران؛

تدارک فعالیت 150 گروه جهادی هرمزگان در نوروز

مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان از فعالیت و خدمات‌رسانی 150 گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان به نقل از فارس: یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه هرمزگان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به اینکه تشکیل گروههای جهادی و فرهنگ جهادی و کار جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است و از دستاوردهای مهم انقلاب به شمار می آید، اظهار کرد: کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار کرده  و اردوهای جهادی زمینه تربیت نیروی جوان، مومن انقلابی است.

باوقار خاطر نشان کرد: با مشارکت و هم افزایی بیشتر گروه‌های جهادی در ایام  عید نوروز، خدمات‌رسانی های مختلف و کمک به مردم مناطق محروم با کیفیت بالا صورت خواهد گرفت و حتی در ایام تعطیل نسبت به اجرای اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و...) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌شود و اردوهای جهادی و خدمترسانی گروههای جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

وی افزود: 150  گروه جهادی در میدان هستند تا در ایام نوروز ارائه خدمات به‌طور موثر و مطلوب‌تر نسبت به گذشته انجام شود و فعالیت ها اثربخشی و نتیجه بهتری به همراه داشته باشند.

سرهنگ باوقار با بیان اینکه اردوهای جهادی در ایام نوروز هرساله در بازه زمانی ۲۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شود، عنوان داشت: در نوروز 1402 بیش از 150گروه جهادی جغرافیا محور و محله‌محور هرمزگان در قالب اردوی جهادی مشغول خدمت رسانی خواهند شد که عمده فعالیت این گروه‌های جهادی توزیع بسته های معیشتی، تامین البسه نو،کفش، بسته‌های عیدانه و ... و نیز برخی فعالیت های عمرانی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.