طلایه داران؛

برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در هرمزگان

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان به نقل از:  خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: ۱۰ هزار صندوق قرض الحسنه برای حمایت از اشتغال‌های خرد کشور، در حال راه اندازی است.
سردار زهرایی با اشاره به اینکه اقتصاد باید مردم محور باشد افزود: ایجاد تعاونی‌ها و صندوق‌های قرض الحسنه، کمک بزرگی به اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای به دنبال تغییر شعار ما می‌توانیم، و جدا کردن جوانان از انقلاب اسلامی است.
مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: دشمنان در دو ماه اخیر بیش از ۶۰ هزار دروغ در فضای مجازی منتشر کرده اند.
سردار زهرایی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر معنای امنیت، شرف، غیرت و ناموس بود و روایت‌های خود را از این مفاهیم به جوانان القا می‌کرد.
وی به خرید تضمینی انرژی برق خورشیدی از تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: برای راه اندازی نیروگاه‌های ۵ کیلوواتی خورشیدی، تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.
رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) نیز در این مراسم گفت: دشمن بعلت حضور رهبر معظم انقلاب و بسیجیان در همه عرصه‌ها، بدنبال تخریب جایگاه ولایت فقیه و بسیج است.
سردار نعمان غلامی افزود: مردم و بسیجیان در گام اول و دوم انقلاب، و در همه عرصه‌های سخت در کنار انقلاب اسلامی حضور داشتند.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی از مرز‌های کشور عبور کرده و درعالم پیچیده است، گفت: مردم و بسیجیان در دفاع مقدس، جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی و همه مراحل سخت انقلاب، سربلند بیرون آمدند.
سردار غلامی افزود: در فتنه اخیر بعلت اینکه رهبر معظم انقلاب و بسیج عرصه را بر مستکبران عالم تنگ کردند، هجمه‌های زیادی به این دو جایگاه بزرگ وارد شد.
وی گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ورود مردم به این عرصه است و بسیجیان باید مردم را به این عرصه دعوت کنند.نماینده، ولی فقیه در هرمزگان هم گفت: دولت دو مأموریت مهم رفع موانع و مشکلات مسیر اقتصادی و حمایت از اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد.
حجت الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده افزود: دولت باید مشکلات ارز ترجیحی، هوشمند کردن یارانه‌ها، ایجاد فضای کسب و کار و تجارت را هم برطرف کند.
وی گفت: تولید باید متناسب با صادرات و بازار‌های جهانی صورت گیرد و برای این امر مهم باید هدف‌گذاری شود.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: بیشتر مشکلات مردم با اعطای تسهیلات خرد حل می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود؛ اگر گردشگری هرمزگان فعال شود صنایع کوچک جان می‌گیرند.
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان نیز در این مراسم گفت: بسیج در همه‌ی صحنه‌ها مانند سیل و زلزله‌های اخیر یاریگر مردم است.
سردار اباذر سالاری افزود: هزار و ۲۶۰ گروه جهادی در ۲۱ مرحله کمک مومنانه به مردم خدمت گذاری کرده اند.
وی گفت: در این مرحله یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان افزود: هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد، ۴۰۰ واحد منازل مددجویان بهزیستی و ۱۰ هزار قلم لوازم التحریر نیز بین نیازمندان استان توزیع شده است.
 رحیمی مسئول نمایشگاه طلایه داران اقتصادی مقاومتی هرمزگان نیز گفت: این نمایشگاه شامل ۲۰ غرفه صندوق‌های قرض الحسنه، شرکت‌های تعاونی، گروه‌های جهادی، کارآفرینان، صنایع دستی - تبدیلی، و محصولات کشاورزی و دامی است.
در پایان این همایش از کارآفرینان برتر هرمزگانی تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.