سردار زهرایی عنوان کرد؛

در جنگ دفاع مقدس نوین قرار داریم/ گروه های جهادی در حال مبارزه با فقر و محرومیت هستند

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در جنگ دفاع مقدس نوین قرار داریم، گفت: ما در دفاع مقدس نوین ماهیت دفاعمان همان مثل جنگ دفاع مقدس است و مبارزه با استکبار است اما شیوه ها و تاکتیک ها تغییر کرده یکی از شیوه های جنگ مقدس نوین مبارزه با فقر و محرومیت است دشمن با تحریم و مباحث دیگر می خواهد فقر و محرومیت را بر کشور تحمیل کند که گروه های جهادی در این زمینه در حال جنگ هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان؛سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور صبح امروز در دیدار با خانواده بسیجی جهادگر زنده یاد احمد باوقار اظهار کرد: جریان جهادی کشور به عنوان یک  فناوری انقلاب و یکی از مولفه های قوی شدن ایران اسلامی در بعد نیروی انسانی متخصص، مومن و انقلابی و پای کار است؛یعنی نسلی که دشمن به آنها طمع کرده چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی تعبیر واژگونی از پدیده بی نظیر انقلاب اسلامی در ذهنشان شکل دهند، این نسل را گروه های جهادی با یک گفتمان رو به جلو  هم پیش برنده هم پیش رونده دارد با خودش حمل می کند؛حامل پیام انقلاب و اسلامی است که اجتماعی بوده و در میدان  و حق طلب و مطالبه گر است.

مسئول بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: هر کسی که به این جریان پیوسته هم عمیق شده هم گستره خدمتش بالا رفته و هم توانسته به خودش و دیگران خدمات شایسته ای انجام دهد زیرا قبل از اینکه به دیگران بپردازند از سیم خار دار درون خودشان رد می شوند و فرعون درونشان را می کشند تا بروند به دیگران خدمت کنند و این ارزشمند است.

سردار زهرایی مطرح کرد: مجامع جهادی و شوراها تشکل پیدا کرده اند و چه در سیل و زلزله و کرونا و...‌ هر کجا که توانسته اند وارد میدان خدمت شده اند در این رهگذر خیلی ها جان خودشان را فدای انقلاب و مسیر خدمت این راه کرده اند ما در دفاع مقدس نوین ماهیت دفاعمان همان مثل جنگ دفاع مقدس است و مبارزه با استکبار است اما شیوه ها و تاکتیک ها تغییر کرده یکی از شیوه های جنگ مقدس نوین مبارزه با فقر و محرومیت است دشمن با تحریم و مباحث دیگر می خواهد فقر و محرومیت را بر کشور تحمیل کند که گروه های جهادی در این زمینه در حال جنگ هستند.

وی افزود: در زمینه اقتصادی نیز بچه های جهادی در حال جنگ هستند و جان عزیزشان ۵۰ تا ۶۰ نفرشان را نیز در این راه داده اند و قانون محسوب شدن شهید، جانباز بودن و حمایت از آنها مطرح شده اما هنوز به صحن علنی مجلس نرفته که نمایندگان انقلابی به این موضوع رای دهند در حالی که حمایت از انجمن ها و ثمن های مختلف صورت می گیرد اما از گروه های جهادی به عنوان بزرگترین شبکه و فناوری انقلاب در قانون چیزی ندارد و همان گونه که بسیج و سپاه حمایت می کند سایر ادارات مانند بنیاد شهید نیز باید پیگیر باشند.

مسئول بسیج سازندگی کشور اذعان کرد: در اغتشاشات اخیر که من آن را فتنه برهنگان علیه  پا برهنگان گذاشته ام جهادگران ما خودجوش برای دفاع از ناموس وارد میدان و شهید نیز شدند.

سردار زهرایی عنوان کرد: جهادگران خودشان میدان را تشخیص می دهند و با اخلاص و دشمن شناسی خود وارد می شوند اما ما مسئولان در مقابل آنها خیلی کوتاهی می کنیم چون دستگاه اداری کشش گروه های جهادی پیدا نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: صندوق های قرض الحسنه هم تبلور و ظهوری از فعالیت کار آفرینان که فعالان در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند یعنی جایی که مردم در فشار هستند که باید به آن هم به خوبی پرداخته شود.

انتهای پيام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.