سردار زهرایی در بازدید از جزیره هرمز عنوان کرد؛

نمونه مردمی کردن کار اقتصادی را در جزیره هرمز دیدم

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه نمونه مردمی کردن کار اقتصادی را در جزیره هرمز دیدیم، گفت: مردم اگر پای کار بیایند و مسئولیت اقتصادی را بپذیرند اقتصاد مقاوم می شود مانند مباحث نظامی، علمی و سیاسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام شده و دشمن نمی تواند کاری انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان؛ سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به سفر خود به جزیره هرمز و بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی، صندوق های قرض الحسنه، تعاونی ها و کارگاه های خانگی جزیره هرمز اظهار کرد: با بازدید از مدرسه اشتغال زایی و کارگاه ها روحیه و انگیزه گرفتم که در این جنگ تمام عیار اقتصادی، شما کار آفرینان در میدان جنگ نا برابر خارجی و عدم حمایت از تولید کنندگان داخلی اشتغال آفرینی می کنید و جانانه پای کار هستید.
مسئول بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاومت کردن اقتصاد توسط مردم که نمونه آن در جزیره هرمز است که از همین جا از تمام مردم ایران اسلامی و مسئولان که توانایی گردشگری، حمایت از کارگاه ها و صنایع دستی فاخر دارند، دعوت می کنم به جزیره هرمز سفر کنند و حمایت های خود را برای این تولیدکنندگان داشته باشند.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه نمونه مردمی کردن کار اقتصادی را در جزیره هرمز دیدیم، گفت: مردم اگر پای کار بیایند و مسئولیت اقتصادی را بپذیرند اقتصاد مقاوم می شود مانند مباحث نظامی، علمی و سیاسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام شده و دشمن نمی تواند کاری انجام دهد.
وی افزود: باید این را بپذیریم در جنگ تمدن ها در مقابل تمدن پوشالی غرب قرار داریم که باید در فرهنگ خودمان کار کنیم و از آن حمایت کنیم.
مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: ما در بسیج سازندگی یکی از کارهایمان بسیج کنندگی مردم است یعنی آن قسمتی که مردم پای کار بیایند با راه اندازی صندوق های قرض الحسنه و اشتغال آفرینی و تعاونی ها با تصدی گری مردم الحمدالله در سراسر کشور گسترش یافته است.
سردار زهرایی با بیان اینکه برای اولین بار به جزیره هرمز آمدم، تصریح کرد: در جزیره هرمز اقتصاد مقاوتی و اشتغال آفرینی با قدرت و توان بیشتر از ما و همکاران ما در حال اجرا است و این جای بسی خرسندی است.
وی بیان کرد: ما در تسهیلات کم بهره تبصره ۱۶، مدرسه اشتعال زایی و کسانی که معرفی می کنند برای راه اندازی صندوق ها از لحاظ ریالی محدودیت هایی داریم که ۱۵۰ میلیون تومانی است اما به لحاظ تعداد افراد محدودیت نداریم و در جزیره هرمز حمایت می کنیم.
مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: برای فروش محصولات هرمز نشینان در بازارچه ها چه در تهران و چه در شهرهای دیگر حمایت می کنیم تا چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی محصولاتشان را بفروشند.

سردار زهرایی ادامه داد: در پروژه های محرومیت زدایی که می توانیم کمک کنیم مثلا چندین معبر و خیابان جزیره هرمز با توجه به بودجه ای که از مجلس گرفته ایم آسفالت و ساماندهی می کنیم و یا نیروگاه های کوچک خانگی ۵ کیلوواتی در جزیره هرمز هر متقاضی وجود داشته باشد ما آمادگی این را داریم که با شرکت تامین کننده ومجری آن قرار داد ببندیم؛ مجری نیروگاه های خورشیدی بسیج سازندگی است.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان یک شهروند افتخاری جزیره هرمز به سراغ مسئولین می روم و هر آنجایی که مغفول مانده را معرفی می کنم.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.