روایت کارآفرین جوان هرمزگانی؛

وقتی بسیج برای ایجاد اشتغال وارد میدان می‌شود/ ۲۷ بانوی سرپرست خانوار روستایی شاغل شدند

شنبه پور بندری گفت: پنج سال پیش با گرفتن وام از بسیج سازندگی استان هرمزگان کارگاه خود را توسعه دادم و در حال حاضر ۲۷ نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند که اکثر این ها از بانوان سرپرست حانوار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان به نقل از: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بسیج مدرسه عشقی که رهبر کبیر انقلاب با درایت خود در روزهای اولیه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل دادند و این یادگار پیر جماران همچنان با قدرت بیش از پیش به اهداف خود که کمک رسانی به مستضعفین جامعه بوده می پردازد.

امروزه حضور پر رنگ بسیج در عرصه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست از حضور تماشایی در میدان مبارزه تا راه اندازی کارگاه های خیاطی، مزارع پرورش ماهی و میگو و... همه و همه در زیر چتر حمایتی بسیج قرار دارد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بسیج مدرسه عشقی که رهبر کبیر انقلاب با درایت خود در روزهای اولیه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل دادند و این یادگار پیر جماران همچنان با قدرت بیش از پیش به اهداف خود که کمک رسانی به مستضعفین جامعه بوده می پردازد.  امروزه حضور پر رنگ بسیج در عرصه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست از حضور تماشایی در میدان مبارزه تا راه اندازی کارگاه های خیاطی، مزارع پرورش ماهی و میگو و... همه و همه در زیر چتر حمایتی بسیج قرار دارد.

وقتی بسیج برای ایجاد اشتغال وارد میدان می شود

بسیج توانسته در سال های اخیر دغدغه بسیاری از زنان سرپرست برای اشتغال را مرتفع سازد؛ بسیج به عنوان پناگاهی با تشکیل قرارگاه های تحول محلات بعد از شناسایی افراد؛ ساماندهی و حمایت آنها را تا تبدیل ساختن آنها به یک کار آفرین ادامه می دهد.

اعطای وام به جویندگان کار توسط بسیج سازندگی علاوه بر اینکه دغدغه گروهی از افراد جامعه برای ایجاد شغل را حل می کند توانسته به تولید ملی نیز کمک کند.

راه اندازی کارگاه های خیاطی در محیطی امن و ایمن یکی از برکات پر ثمر بسیج بوده که بازار آن، این روزها گرم گرم است و با رفتن در دل هر محله ای با یک پرس و جوی ساده می توان این کارگاه های تولیدی را پیدا کرد.

 وقتی بسیج برای ایجاد اشتغال وارد میدان می شود  بسیج توانسته در سال های اخیر دغدغه بسیاری از زنان سرپرست برای اشتغال را مرتفع سازد؛ بسیج به عنوان پناگاهی با تشکیل قرارگاه های تحول محلات بعد از شناسایی افراد؛ ساماندهی و حمایت آنها را تا تبدیل ساختن آنها به یک کار آفرین ادامه می دهد.  اعطای وام به جویندگان کار توسط بسیج سازندگی علاوه بر اینکه دغدغه گروهی از افراد جامعه برای ایجاد شغل حل می شود توانسته به تولید ملی نیز کمک کند.  راه اندازی کارگاه های خیاطی در محیطی امن و ایمن یکی از برکات پر ثمر بسیج بوده که بازار آن این روزها گرم گرم است و با رفتن در دل هر محله ای با یک پرس و جوی ساده می توان این کارگاه های تولیدی را پیدا کرد.

ایجاد شغل برای ۲۷ نفر ازبانوان سرپرست خانواده در روستا

فرشته شنبه پور بندری یکی از بانوان کارآفرین بسیجی بوده که با گرفتن وام از بسیج سازندگی توانسته علاوه بر اینکه منبع درآمدی برای خود داشته باشد اهالی روستا را نیز آموزش داده و حالا با ایجاد شغل مستقیم برای ۲۷ نفر توسعه کارگاه خود را برای ایجاد اشتغال بیشتر را در سر دارد.

فرشته شنبه پور بندری، بانوی هنرمند و کار آفرین  هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اهل روستای بنوبند پاسنگ و دارای ۳۵ سال سن هستم.

این کار آفرین جوان عنوان کرد: پنج سال پیش کار حرفه ای خود را با دو نیرو آغاز کردم و از همان روزهای اول فکر و دغدغه ام اشتغال آفرینی برای بانوان روستایمان بود تا علاوه بر اینکه لباس هایشان را خودشان بدوزند در کنار آن منبع در آمدی برای خود داشته باشند.

 ایجاد شغل برای ۲۷ نفر ازبانوان سرپرست خانواده در روستا  فرشته شنبه پور بندری یکی از بانوان کارآفرین بسیجی بوده که با گرفتن وام از بسیج سازندگی توانسته علاوه بر اینکه منبع درآمدی برای خود داشته باشد اهالی روستا را نیز آموزش داده و حالا با ایجاد شغل مستقیم برای ۲۷ نفر توسعه کارگاه خود را برای ایجاد اشتغال بیشتر را در سر دارد.  فرشته شنبه پور بندری، بانوی هنرمند و کار آفرین  هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اهل روستای بنوبند پاسنگ و دارای ۳۵ سال سن هستم.  این کار آفرین جوان عنوان کرد: پنج سال پیش کار حرفه ای خود را با دو نیرو آغاز کردم و از همان روزهای اول فکر و دغدغه ام اشتغال آفرینی برای بانوان روستایمان بود تا علاوه بر اینکه لباس هایشان را خودشان بدوزند در کنار آن منبع در آمدی برای خود داشته باشند.

امیدوارم روزی هیچ زن سرپرست خانوار بیکار نباشد

شنبه پور بندری ادامه داد: با گرفتن وام از بسیج سازندگی استان هرمزگان کارگاه خود را توسعه دادم و در حال حاضر ۲۷ نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند که اکثر این ها از بانوان  سرپرست حانوار هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین هدف من گسترش کارگاهم برای اشتغال بیشتر بانوان است، مطرح کرد: در حال حاضر در کنار کار خیاطی و نظارت بر امور کارگاه به توسعه کار خود نیز مشغول هستم به امید روزی که زن  سرپرست خانوار بیکاری در روستا وجود نداشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.