به مناسبت هفته بسیج در هرمزگان؛

بیش از شش هزار نفر از جهادگران وارد میدان محرومیت زدایی می شوند

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان تصریح کرد: گروه های تخصصی عمرانی، محرومیت زدایی، پزشکی، مشاوره و... اعزام آنها به اقصی نقاط محروم استان و صعب العبور از ۲۸ آبان ماه آغاز شده و تا پانزدهم آذرماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان: دکتر یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در هرمزگان برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: در این رزمایش بیش از شش هزار نفر در قالب گروه های جهادی در حوزه های مختلف در اقصی نقاط استان صبح امروز رزمایش را همزمان آغاز کردند.


دکتر باوقار برگزاری همایش انسجام یک روزه با حضور تمامی گروه های جهادی را یکی از برنامه های رزمایش فاطمی عنوان کرد و گفت: در این همایش گروه های جهادی برای ماموریت های خود توجیه می شوند و با اعلام رمز رزمایش آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند و با توجه به ساماندهی قبلی که برای گروه های جهادی صورت گرفته هر گروه جهادی در حوزه تخصصی خود وارد میدان محرومیت زدایی می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان تصریح کرد: گروه های تخصصی عمرانی، محرومیت زدایی، پزشکی، مشاوره و... اعزام آنها به اقصی نقاط محروم استان و صعب العبوراز ۲۸ آبان ماه آغاز شده و تا پانزدهم آذرماه ادامه دارد.

باوقار با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران در ۱۲ آذرماه گفت: در این همایش بیش از سه هزار نفر از تولیدکنندگان مشاغل خرد و خانگی و افرادی که دست در تولید دارند حضور خواهند داشت و در این گردهمایی از تجربیات یکدیگر در حوزه تولید استفاده خواهند کرد.


وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم بسیج سازندگی گسترش تولید داخلی و حمایت از تولید کنندگان است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.