جهادگران فاطمی؛

رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان جاسک برگزار گردید

رزمایش جهادگران فاطمی جاسک با حضور گروه های جهادی و تعدادی از مسوولان بسیجی و مدیران اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان به نقل از خبرگزاری بسیج هرمزگان: سرهنگ پاسدار علی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک، فعالیت ها و خدمت رسانی گروه های جهادی را جهاد فی سبیل الله دانست و بر استمرار حرکت های جهادی و سازماندهی گروه های جهادی شهرستان تاکید داشتند.


مسوول شورای جهادی شهرستان جاسک نیز در این رزمایش ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی و هفته سلامت خدمت جهادگران، چهار وظیفه اصلی جهادگران شهرستان را بیان کردند.


شهدادی افزود: محرومیت زدایی، خدمت رسانی به مردم، سازماندهی و اقتصاد مقاومتی از وظایف اصلی گروه های جهادی است.


وی به تشریح فعالیت‌های یکساله گروه‌های جهادی شهرستان در زمینه های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشت و درمان و اشتغال زایی و کارهای فرهنگی و اجتماعی مطالبی بیان کردند و بر 2 محور آموزش و توانمندسازی جهادگران تاکید نمودند.


 امام جمعه جاسک نیز کارهای جهادی صورت گرفته در سطح شهرستان را ستود و به تشریح وظایف جهادگران طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب تاکید و علاوه بر اخلاص و انجام کارهای جهادی به موضوع علم و آموزش تاکید کرد.


حجت الاسلام ذاکری از جهادگران خواست که در کنار کارهای عمرانی و محرومیت زدایی به علم و آموزش و امورات فرهنگی توجه نمایند.


در پایان نیز احکام مسوولیت جهادگران و کارگروه های تخصصی به اعضای شورای جهادی شهرستان جاسک اهدا گردید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.