جهادگران فاطمی؛

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در رودان برگزار شد/ گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده اند

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور گسترده بسیجیان و اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در محل سالن رودکان رودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ رزمایش سراسری جهاد گران فاطمی همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و سایر مسئولین، بسیجیان، اقشار مختلف مردم رودان و مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در سالن رودکان این شهرستان برگزاری شد.

سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان، فلسفه وجودی و تشکیل سپاه به فرمان حضرت امام (ره) برای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و به کارگیری از ظرفیت بزرگ بسیج برای آبادانی کشور عنوان کرد و گفت: پیروزی در دوران دفاع مقدس حاصل نقش آفرینی ویژه بسیجیان بود و بعد از دفاع مقدس نیز در پیشرفت و آبادانی روستاها، محرومیت زدایی و توسعه کشور گام‌های بزرگی را برداشتند.

وی افزود: بسیجیان جهادگر در قالب بیش از ۷۵گروه جهادی با هدف خدمت به محرومین با نگاهی خیرخواهانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه رودان ادامه داد: گروه‌های جهادی همواره در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده و حتی در حوادث نیز جزو اولین گروه‌هایی هستند که به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند، تعمیر، بازسازی و ایزگام منازل محرومین آسیب دیده از سیل، تکمیل پروژه آبرسانی به برزرد و سیاه مغان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و آبفا رودان، و اعزام اکیپ های درمانی به مناطق کم برخوردار از جمله اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته و امسال می باشد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های عمرانی، پزشکی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی کار‌های بسیاری را در دوران کرونایی انجام داده که می توان به توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، ماسک و حمایت از خانوارهای نیازمند، اهدای جهیزیه، توزیع غذای گرم، مرمت و ساخت منازل محرومین اشاره کرد.

وی فلسفه کار جهادی را میل به خدمت بی شائبه و بدون منت به مردم دانست و خاطر نشان کرد: تلاش مجاهدت گونه از دیگر ویژگی‌هایی است که فعالیت گروه‌های جهادی و فرد جهادگر از آن برخوردار است  و امروزه یکی از اهرم‌های خدمت‌رسانی در کشورمان محسوب می‌شوند.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان ضمن تقدیراز زحمات بسیجیان جهادگر شهرستان رودان، گفت: کمیته امداد آماده هرگونه همکاری با بسیج سازندگی جهت محرومیت زدایی می باشد چراکه این تعامل و همکاری با هدف جهش و تحول در محرومیت زدایی است.

در پایان این مراسم از معلمان جهادگر بسیجی رودان تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.