30هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع می شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان پانزدهمین مرحله رزمایش عظیم مواسات و همدلی که با فراگیری کرونا آغاز شد نیز در همین ایام برگزار و ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان :

سرهنگ پاسدار یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهارداشت: در بحث محرومیت زدایی و رفع مشکلات و موانعی که در سطح استان وجود داشته است، جهادگران عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و جای دارد از همه آن‌ها و همچنین کمیته امداد، بهزیستی و سپاه امام سجاد(ع) تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی افزود: در سوم مرداد ماه 1400 برنامه‌ای در قالب اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان برگزار خواهیم کرد و طی آن 110 بسته جهیزیه اعطا خواهد شد.

باوقار تاکید کرد: پانزدهمین مرحله رزمایش عظیم مواسات و همدلی که با فراگیری کرونا آغاز شد نیز در همین ایام برگزار خواهد شد و 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد و با اجرای این مرحله رزمایش مواسات و همدلی جمع کل بسته‌های معیشتی توزیعی بین نیازمندان به 485 هزار بسته خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس برنامه‌ای که در دستور کار داریم توزیع البسه بین دانش آموزان نیازمند است و به همین منظور بیش از 5 هزار دست لباس دانش آموزی و بسته‌های لوازم التحریر تهیه شده است که توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که سازمان بسیج سازندگی دنبال می‌کند بحث محرومیت زدایی و رسیدگی به اقشار ضعیف است و در همین راستا بیش 100 واحد مسکونی با تلاش جهادگران بسیجی برای مددجویان کمیته امداد آماده شده است که تحویل صاحبانشان می‌شود.

باوقار توانمندسازی مناطق محروم و راه اندازی مشاغل خرد و خانگی را امری مهم برای تاثیرگذاری همه افراد در چرخه اقتصادی کشور دانست و گفت: کارگاه تولید البسه و افتتاح مزون برای استفاده نوعروسان و دامادهایی که می‌خواهند از اقلام با قیمت‌های مناسب در راستای ترویج ازدواج آسان استفاده کنند نیز از دیگر مکان‌هایی است که افتتاح خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری تسنیم 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.