اشتغال ۵۶۳ نفر در طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج

مسئول قرارگاه تحول محلات میناب گفت: با پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به کارآفرینان ۵۶۳ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در یکسال گذشته صاحب شغل شده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان هرمزگان:

سرهنگ پاسدار حسین درویشی، مسئول قرارگاه تحول محلات میناب گفت: شغل های ایجاد شده برای افراد جویای شغل در قالب صنایع تبدیلی، صنایع دستی انواع تولیدات دامی سبک و سنگین،کشاورزی و شیلات و سایر مشاغل خدماتی انجام شده است.

مسئول قرارگاه تحول محلات میناب عرصه های اشتغال زایی در قالب مشاغل خانگی شامل، خیاطی، قالیبافی و ترشی جات ، خشک کن میوه جات و غیره از دیگر طرح های مورد حمایت در قالب ارائه تسهیلات عنوان کرد.

به گفته ی  درو یشی پرداخت تسهیلات اقتصاد مقامتی،وام های صندوق های قرض الحسنه با ارزش ۵۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال،تسهیلات بانکی با ارزش۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تسهیلات صندوق های قرض الحسنه و آورده های مردمی به ارزش ۳۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال بوده است.

حسین دوریشی تاکید کرد: امسال که به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقاوم معظم رهبری نامگذاری شده است باید با رفع موانع و مشکلات از پیش روی جوانان گامی موثر در جهت تحقق تولید و اشتغال جوانان در این شهرستان برداریم.

 

وی تصریح کرد: بسیج در تحقق امر مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی نقش کلیدی بر عهده دارد و سپاه و بسیج در تلاش است با تاثیرگذای بین آحاد جامعه در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در پیشبرد رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش آفرینی کرده است.

مسئول قرارگاه تحول محلات میناب با تاکید بر اینکه عضویت بسیج بودن از ملاک های واگذاری تسهیلات است، افزود: متقاضیان صاحب طرح و ایده می توانند با مراجعه به بسیج ساندگی شهرستان از نحوه دریافت تسهیلات و عرصه های اقتصاد مقاومتی مطلع  شوند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.