اقدام جهادی دیگر توسط گروه جهادی شهید بابایی چهواز

بتن ریزی سقف منزل خانواده ای بی بضاعت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی هرمزگان:

فقرزدایی و خدمت به مردم، بی‌منت و بی‌مزد و مواجب و در راه رضای خدا از ویژگی‌های اصلی گروه‌های جهادی است، گروه‌هایی که این روزها جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده‌اند.
یکی از گروه‌‌های جهادی فعال شهرستان پارسیان، گروه جهادی شهید بابایی روستای چهواز است که در مناطق روستایی فعال بوده و اقدامات خوبی را نیز در مناطق زیر پوشش به محرومان و نیازمندان ارائه کرده است.

جناب سروان کاظم مرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) چهواز با اشاره به اقدامات سازنده گروهای جهادی بسیج سازندگی در مسیر توسعه و آبادانی روستاها عنوان کرد: گروه های جهادی فعال در حوزه استحفاظی، پس از شناسایی و بررسی وضعیت معیشت خانواده های بی بضاعت که در تعمیر، بازسازی و ساخت منازل خود ناتوان مانده اند، جهت اجرای کار بصورت جهادی اقدام می نمایند.

مرادی در خصوص خانواده ای بی بضاعت از روستای احمدی که خانه  نیاز به کار جهادی جهت بتن ریزی سقف آن داشت گفت: گروه جهادی شهید بابایی در این راستا وارد عمل شده و بتن ریزی سقف به متراژ ۸۰ متر را انجام داده اند.
سروان مرادی از فعالیتهای جهادی این نیروهای مخلص گفت: الحمدالله با همت این جوانان برومند که با جان و دل در کارهای جهادی فی سبیل الله شرکت می کنند و باعث خرسندی خانواده ها می شوند تقدیر و تشکر کرد
.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.