آستین های بالای بچه های جهادی در شبهای رمضان در هرمزگان

خدمت رسانی گروه های جهادی منطقه توکهور و هشت بندی در شب های ماه مبارک رمضان با نام شهید فخری زاده دانشمند غیور هسته‌ای کشورمان، حلاوت ویژه‌تری یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان هرمزگان:

بچه‌های گروه جهادی شهید فخری‌زاده به مانند همان شهید بزرگوار که خستگی‌ناپذیر و پرشور در عرصه‌های خدمت به ملت ایران گام بر می‌داشت، در اوج گمنامی اما با همتی غیورانه در سنگر محرومیت‌ زدایی آستین بالا زده‌اند و این روزها در منطقه هشتبندی در شرق هرمزگان از توابع میناب مشغول ساخت و ساز برای مردم محروم این منطقه هستند.

نام این گروه جهادی حالا زینت بخش روستاهای هشتبندی شده و چندین گروه جهادی دیگر نیز به مدد و یاری آنان آمده‌اند.

همت بچه‌های جهادی تأسی به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است و تک تک آنان عمیقا بر این باورند که با همت و سختکوشی می‌توان ایران را ساخت و آباد کرد.

آنان کار خود را از دقایقی پس از افطار آغاز می‌کنند و تا حوالی ساعت 12 شب مشغول کار در جهت رفع محرومیت‌های این منطقه هستند.

مرتضی نیکبختی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام هشت‌بندی از فعالیت گروه های جهادی خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم محروم و نیازمند، در شب های ماه مبارک رمضان ۱۰ گروه جهادی در زمینه های عمرانی، فرهنگی و پزشکی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

سروان نیک‌بختی گفت: در حال حاضر گروه جهادی شهید فخری زاده قرارگاه تحول محلات روستای چاه غربال مشغول ساخت یک واحد مسکونی برای یک خانواده نیازمند است و سایر گروه های جهادی در منطقه توکهور و هشت بندی در حال فعالیت هستند.

وی عنوان داشت: گروه‌های جهادی برای خانه‌های مردم محروم این منطقه سرویس بهداشتی می‌سازند و همچنین در حوزه ساخت مساجد و کانون‌های فرهنگی و بهداری برای مردم آستین همت بالا زده‌اند.

مردم روستا و خانواده‌های محروم این منطقه دعاگوی بچه‌های جهادی و همت بلند آنان هستند و گل‌واژه صلوات بر رسول مکرم اسلام هرگز از زبان بچه‌های جهادی به روح بلند شهید فخری زاده و شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت  قطع نمی‌شود

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.