سپاه گام‌های بلندی برای ازدواج آسان جوانان برداشته است

دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در بندرعباس: سپاه گام‌های بلندی برای ازدواج آسان جوانان برداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان هرمزگان:

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر اینکه مردم یاری و محرومیت زدایی باید در راس امور قرار گیرد، گفت: همه ما در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم نباید مردم را فراموش کنیم و مردم یاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار سید ضیاءالدین حزنی در آیین اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت استان هرمزگان با تاکید بر اینکه اگر مردم را داشته باشیم هیچ کس حریف ما نیست، اظهار داشت: باید مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی، مردم نوازی و محرومیت زدایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: کسب رضایت مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که به صورت جدی باید پیگیری شود چون با تحقق این امر، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها حریف ما نیستند.

حزنی با بیان اینکه جوانان در شرایط بیماری کرونا یکی از مقدس‌ترین قراردادها را بین خود امضا کرده‌اند، بیان کرد: اهدای جهیزیه به جوانان برای چندمین بار توسط تمام رده‌های مختلف سپاه اعم از نیروی دریایی، نیروی زمینی، قرارگاه سازندگی خانم الانبیا در راس آن سپاه استان و گروه‌های جهادی با پشتیبانی موسسه حضرت رقیه(س) انجام شده است.

وی افزود: تاکنون 6 هزار و ١٨ جهیزیه به جوانان اهدا شده است .

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه شرایط سخت بیماری کرونا، مخصوص ازدواج مستضعفین است، اظهار داشت: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که بهترین فرصت هست تا جوانان را در این موقعیت سروسامان دهیم و تهیه جهیزیه 20میلیون تومانی نیز کار ارزشمندی است.

حزنی با اشاره به خرید اجناس ایرانی برای زوج‌های ایرانی در سال جهش تولید یادآور شد: تهیه 60 هزار یخچال از کارخانجات داخلی یکی از ارزشمند‌ترین کارهاست چرا که کالای تولید شده توسط نیروهای ایرانی برای همین مردم ساخته می‌شود.

وی افزود: در سال جاری موفق شده‌ایم که علاوه بر گسترش فرهنگ ازدواج آسان، 4 درصد جلوی طلاق را بگیریم اما نیازمند تلاش همگانی هستیم تا مانع طلاق‌های بیشتری شویم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.