مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خبر داد؛

کمک یک میلیاردی مردم به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه درهرمزگان

باوقار گفت: مردم و دستگاه های مختلف هرمزگان دراین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش از یک میلیارد ۲۵۰میلیون تومان به این رزمایش کمک کرده اند.

به گزارش  پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي استان هرمزگان;

یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار بسيج سازندگي استان هرمزگان 

اظهار کرد: در این مرحله ۲۲هزار بسته معیشتی  آماده شد که به دست مردم نیازمند استان خواهد رسید.

وی افزود: فاز پایانی مرحله دوم این رزمایش در اخر ماه صفر انجام می شود که قرار است در آن ۲۲هزار بسته توزیع شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: جمع کل بسته ها که در سه فاز مرحله دوم  توزیع می شود  ۶۰هزار بسته خواهد بود علاوه براین هزار دست لباس فرم دانش آموزان بین خانواده ای نیازمند اهدا می شود.

باوقار گفت: توزیع ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم، پخت ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم، پرداخت بدهی آب و برق و قروض مردم در محلات مختلف و خرید لوازم سردکننده شامل کولر و یخچال به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های طرح مواسات و همدلی در استان است.

وی افزود: مردم و دستگاه های مختلف هرمزگان دراین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش از یک میلیارد ۲۵۰میلیون تومان به این رزمایش کمک کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروهای جهادی و بسیجی در بسته بندی کمک‌ها، گفت: این رزمایش در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و این همدلی و مواسات مایه امیدواری دوستداران نظام  می شود.

وی با تقدیر از تمام کسانی که به رزمایش کمک مومنانه و فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند اضافه کرد: تمام ادارات با محوریت و توصیه‌های ائمه جماعت مساجد و پایگاههای بسیج در این امر خیر پای کار آمده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.