مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع)استان هرمزگان سرهنگ پاسدار یاسین باوقار در طی نشست خبری با خبرگزاری بسیج سازندگی استان اذهان داشتند:
در سال ۱۳۹۸ که قریب به ۲۰سال خشکسالی گریبان گیر کل ایران و همچنین استان هرمزگان شده بود.اما به قوه ی الهی این نذورات آسمانی بسیار چشم گیر در قالب بسیار وسیع در منطقه شروع شد و خدارو شکر بارندگی های خیلی خوبی را داشتیم .ولی متأسفانه در پی این بارندگی ها دچار صدمات و لطمات زیادی در قالب های مختلف زیر ساختی منازل مردم و راه ها بسیار دچار آسیب شدند که در این راستا کارگروهی در منطقه که دچار سیل و بحران شده بودند تشکیل شد .
و در قالب آن کارگروه ها ستاد بازسازی هم تشکیل گردید و کار مرمت و‌بازسازی را در پی جلسات متعدد دنبال کردیم و انشا الله در پی آن‌هستیم این کارگروه ها را اجرایی کنیم که جلسات متعددی هم در همین راستا برگزار گردید.
همچنین مسئول بسیج سازندگی استان ‌در مورد فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور و استان هرمزگان اذهان داشتند:
با توجه به این که منطقه‌و جهان دچار بیماری منحوس کرونا گردیده است . در خصوص اهدای خون به نیازمندان به خون در استان دچار بحران شدیدی هستیم.که اطلاع رسانی زیادی به صورت رسانه ای و خبری مرتبا به مردم اطلاع رسانی می شود که در همین راستا برنامه ریزی کردیم که خدارو شکر در ۲۷مرداد ماه به اتفاق تمام کارکنان بسیج سازندگی‌اعم از رسمی ،قراردادی و بسیجی گروهی برنامه ی اهدای خون را در نظر داشتیم که خدارو شکر مرحله اول آن به خوبی انجام شد.
و انشاالله قرار شد به صورت ویدئو کنفرانسی این برنامه را به تمام نواحی اعلام کنیم که در موازات همین برنامه این کار را در سایر نواحی با توجه به این که بانک خون و ذخیره خونی استان بسیار کاهش یافته و نیازمندان زیاد منتظر اهدای خون هستند که امیدوارم با این کار بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را کاهش بدیم .
و همچنین در همین راستا در تاریخ ۹۹/۵/۳۰ جلسه ی کارگروه بسیج سازندگی و همچنین کارگروه مجمع جهادی برگزار شد که در قالب آن ابلاغیات سال ۹۹ را که از اول سال تا الان آمده بود به سازندگی ها ابلاغ شد و همچنین شرح وظایف سازندگی ها را به آن ها ابلاغ کردیم .مدیریت ها هم در کنار آن به شرح کاری و دستورالعملی پرداختند و ابلاغ کردند چه کارهایی در ۶ماهه دوم سال باید انجام دهند و گزارش گیری کردند چه کارهایی در شش ماهه اول سال انجام دادند.
و بحث سیل جاسک بود که ما ۱۳۰واحد تعمیراتی و ۳۰ واحد احداثی که قرار شد ما گروه های جهادی رو ابلاغ کردیم و قرار شد نواحی سمت شرق  ۱۰۰ درصد در برنامن باشند و نیروی جهادی را بیاورند و برای ساخت پروژه های سیل جاسک همکاری کنند . و نواحی مرکزی و خمیر هم باید حضور صد در صد داشته باشند.
و در پی این جلسه به اقتصاد مقاومتی نواحی هم پرداخته شد و از نواحی برتر هم تقدیر و تشکر بعمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.